עיצוב דירות יוקרה

פרוייקטים נבחרים בעיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה
עיצוב דירות יוקרה
עיצוב פנים דירה יוקרתית
עיצוב פנים דירה יוקרתית
עיצוב פנים שמשדר יוקרה
עיצוב פנים שמשדר יוקרה
עיצוב פנים דירות יוקרה
עיצוב פנים דירות יוקרה
עיצוב פנים יוקרתי
עיצוב פנים יוקרתי
עיצוב פנים של דירה
עיצוב פנים של דירה
עיצוב פנים בסגנון יוקרתי
עיצוב פנים בסגנון יוקרתי
עיצוב של בית מגורים בצורה יוקרתית
עיצוב של בית מגורים בצורה יוקרתית

בואו נדבר עיצוב דירות יוקרה

אם אתם רוצים ליצור מראה של עיצוב יוקרתי לבית, אתם לא חייבים להוציא משכנתא שנייה. הצעד הראשון הוא לשנות את צורת החשיבה ולהפנים את הרעיון שעיצוב דירות יוקרה הוא קודם כל עניין של סגנון ועין עיצובית.

לא חייבים לרכוש דירה במגדל הכי גבוה ומפונפן בארץ בכדי לזכות בעיצוב פנים יוקרתי, אלא גם בית חביב, צנוע וקטן-מימדים בפרברים יכול בעזרתם האדיבה של המומחים מסטודיו MO DESIGN יכול להפוך לנכס יוקרתי. עיצוב בתי יוקרה אינו בהכרח עיצוב של בתים יוקרתיים, אלא עיצוב יוקרתי ולא בהכרח יקר שניתן ליישם על כל חלל אדריכלי.

הקונספט הבסיסי שעומד מאחורי האמירה הנועזת הזו, שכל דירה יכולה להפוך לדירת יוקרה, מבוסס על הרעיון שמיומנות על פני סכומי עתק ועין עיצובית על פני מותג הם שיוצרים את המראה היוקרתי.

כמובן שחשוב להשתמש בחומרים איכותיים ולא להתקמצן על הדברים החשובים אך בראש ובראשונה חשוב לזכור שעיצוב דירות יוקרה או עיצוב פנים בוטיק הוא אתגר מקצועי אשר יתקבל בברכה על ידי אדריכלים מומלצים , מיומנים ומנוסים כמו אלה העובדים עם מירב אוחנה בסטודיו MO DESIGN. למעצבי פנים המנוסים בעיצוב בתי יוקרה יש את הידע המיומנויות וארגז הכלים המקצועי למנף את הנתונים הטבעיים של הנכס, הקיימים בשטח, לכדי הבדל של 180 מעלות על ידי שימוש נכון בחלל ובפוטנציאל שלו.

עיצוב יוקרתי לבית ברמה אחרת לגמרי

עיצוב יוקרתי לבית או עיצוב יוקרתי לוילה משמעותו לקחת את היכולות הטבעיות האלה של המעצבים ואת נתוני השטח הקיימים ולשכלל את התוצאה הסופית תוך שימוש בכלים עריכתיים ושימור סטנדרטים גבוהים אשר ייצרו מראה ואוירה יוקרתיים לבית או לדירה. את מראה הפרימיום לנכס, או אפקט היוקרה כפי שהוא מכונה פעמים רבות, ניתן ליצור במגוון דרכים ואמצעים.

ההיבט העיקרי המשפיע על האם נוכל לשוות לבית או לדירה מראה יוקרתי הוא כמובן הבחירות שאנו עושים מבחינת ריהוט.

ריהוט נחשב כהוצאה כבדה ומשמעותית אך למעשה, בימינו קל לאתר ולבחור ריהוט עם קווים נקיים, נוח לישיבה, ובעל תחושה אורבאנית ומודרנית שפשוט נראה יקר, בלי לעלות עשרות אלפי שקלים. גם ביוקרה המעצבי פנים המומלצים של MO DESIGN יודעים – הכול בעיני המתבונן.

פוסט עיצוב דירות יוקרה
פוסט עיצוב דירות יוקרה

התעניינת בנושא של עיצוב יוקרתי לבית ? צור איתנו קשר

אנחנו נדע להתאים את הריהוט לאויירה המיוחדת שחלמת עליה שנים.

אנו מקימים עבור לקוחותינו את השירות המקצועי והייחודי אשר מתאים לכל אחד.

עיצוב יוקרתי לבית לך מתחיל קודם כל בתכנון, אנחנו נדע לבצע את זה על הצד הטוב ביותר.

צור קשר לקבלת פרטים נוספים על עיצוב יוקרתי לבית החלומות שלך.

שאלות נפוצות על עיצוב דירות יוקרה

המחיר של עיצוב פנים יוקרתי משתנה בהתאם לכל פרוייקט, אנחנו כמשרד אדריכלות ועיצוב פנים דוגלים במתן מענה לכל לקוח ולכל תקציב עיצובי, לאחר פגישת ייעוץ נוכל להרכיב עבורכם את התקציב ותוכנית העבודה הטובה והמדוייקת ביותר עבורכם בדרך להגשמת החלום לבית מעוצב ויפה.

שאלה מצוינת! יש לנו מעל ל20 שנות ניסיון בעיצוב פנים יוקרתי.

במהלך כל אותם שנים טובות צברנו אין ספור לקוחות מורצים והמון דירות מעוצבות בסגנון יוקרתי לטעמו של הלקוח.

 

הדבר שהכי מרגש אותנו בעיצוב פנים בכללי ובפרט בעיצוב פנים יוקרתי היא  הידיעה שהגשמנו חלום ועשינו משהו טוב בחיים של בן אדם. 

זו הסיבה שאנו קמים בבוקר בשמחה ליום מרגש של עיצוב פנים יוקרתי.

פוסט עיצוב פנים יוקרתי
פוסט עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב פנים של דירת יוקרה לדוגמה

מה לקוחות חושבים על העיצוב פנים שלנו?

דוד ועקנין
2021-05-05
מדובר האדריכלית מקצועית ביותר,הביאה לנו חידושים רבים בתחום והכי חשוב חשיבה יצירתית ושונה מהרגיל ,נעימת הליכות וסבלנית מאוד, בזכותה התהליך בעיצוב הבית היה קל יותר ומהנה,ממליצים מאוד דודו ורינת ועקנין
igal bar-ilan
2020-11-19
מירב המקסימה ליוותה אותנו בשיפוץ של דירה להשכרה. החל מהתכנון כולל בחינה של כמה אפשרויות, דרך בחירת כל הקרמיקות/כלים סניטריים, סיוע בבחירת בעלי מקצוע וליווי העבודה. מירב עשתה זאת על הצד הטוב ביותר. גם מקצועית וגם גמישה ויודעת להתאים את עצמה לציפיות של הלקוח. מעל הכל היא בן אדם נהדר .
maya znati
2020-11-19
מירב תכננה לנו את הבית כאדריכלית עוצבה אותו כמעצבת פנים. עוד מהפגישה הראשונה התחברנו אליה גם ברמה האישית וגם המקצועית לאורך כל הדרך תמיד היתה מקצועית נעימה ויצירתית. גם בעיצוב הפנים לא עזבה אותנו עד שהבית לא היה מושלם!!!!! תודה רבה על הליווי. התמיכה. היצירתיות והמחשבה
Orit Ben-Simon
2020-11-18
מירב נהדרת. קשובה ויצירתית. נמצאת בקשר שוטף עם כל אנשי המקצוע. זמינה בכל זמן לכל שאלה. סבלנית לשינויים וצרכים שעולים בשטח. נדיבה ומאוד נעימת הליכות. מחייכת ושמחה. מומלצת מאוד.

על מירב אוחנה

מעצבת פנים בסגנון יוקרתי

מירב אוחנה מייסדת הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים MO Design בעלת ניסיון של 20 שנה בעיצוב פנים לבתים בסגנון יוקרתי , עם רזומה מרשים של לקוחות מרוצים והמון חלומות שהגשמנו.

ברוכים הבאים לסטודיו שלנו.

מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים
מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים