עיצוב פנים מודרני

מהו עיצוב מודרני?

עיצוב בית מודרני מושג באמצעות יצירת תחושה פתוחה על ידי שפה עיצובית המתאפיינת בקווי מתאר נקיים וישרים, בהעדפת שיקולים פרגמטיים ופונקציונליים של שימוש בחלל על פני אורנמנטליות מוגזמת, ומעל לכל בחתירה ליצירת הרמוניה ואיזון בין המשאבים והנתונים בשטח כדי להשיג את המראה החדשני הרצוי. בדף שלפניכם יש מגוון פרוייקטים נבחר בעיצוב מאת מעצבת פנים מירב אוחנה.

פרוייקטים נבחרים בעיצוב פנים מודרני

בית מעוצב בסגנון מודרני
בית מעוצב בסגנון מודרני
בית מעוצב מודרני על ידי אדריכלית ומעצבת פנים
בית מעוצב מודרני על ידי אדריכלית ומעצבת פנים
עיצוב מודרני לבית
עיצוב מודרני לבית
בית שעוצב בסגנון מודרני על ידי מעצבנת הפנים מירב אוחנה
בית שעוצב בסגנון מודרני על ידי מעצבנת הפנים מירב אוחנה
עיצוב פנים מודרני - מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים
עיצוב פנים מודרני - מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים
אדריכלות ועיצוב פנים בסגנון מורדני
אדריכלות ועיצוב פנים בסגנון מורדני

קווים מנחים - עיצוב בית מודרני

עיצוב פנים מודרני מושתת על שימוש אלמנטים פשוטים עם כמה שפחות מרקמים, הדפסים ושילובים בוהקים וכמה שיותר שימוש בחומרים פרימיטיביים או היוצרים תחושה טבעית כמו עץ, בטון, זכוכית, מתכות בלתי מבריקות, אריחי אבן ופרקט.

עיצוב בית מודרני לא אומר עיצוב משעמם או גנרי ויהיה מאופיין בנגיעות וכתמי צבע כמוקדי עניין פזורים באופן אסטרטגי, תוך דגש הוא על חיבור איכותי ומושכל בין הקווים הנקיים לנקודות הססגוניות.

ההתמחות שלנו בעיצוב פנים מודרני

בסטודיו MO DESIGN החשש העיקרי אשר מושמע מפי לקוחותינו בנוגע לעיצוב פנים מודרני הוא שהבחירה בעיצוב בית מודרני חם על פני מראה יותר קלאסי או בוטיק עשוי בסופו של דבר ליצור מראה קר ומנוכר, של נכס לתצוגה, בית רובוטי או תעשייתי. המציאות, שונה בתכלית: באמצעות המומחיות והניסיון שלנו בסטודיו אנו יודעים כיצד ליצור עיצוב מודרני עם קווים נקיים ושלווים שעדיין ירגיש חם ומזמין.

ישנים הרבה לקוחות שמתבלבלים בין עיצוב דירות מודרני לבין עיצוב דירות יוקרה, חשוב לשים לב להבדלים בין שני סוגי העיצוב על ידי השוני בבחירת החומרים, הסגנון והקו העיצובי.

באמצעות שילוב של עץ, טקסטיל תאורה ורהיטים אנו יכולים ליצור עיצוב בית מודרני שירגיש כמו הבית עליו חלמתם תמיד. דרך נוספת לעיצוב בית מודרני בה נשמרת תחושה של חמימות יחד עם תחושה של חדשנות היא הבאת החוץ אל הפנים: שימוש בלבנים אדומות המשמשות לחיפוי חיצוני של מבנים בתוך המטבח, או מסגור נכון של צמחייה חיצונית ושילוב אלמנטים מן הצומח בעיצוב הפנים משמרים את התחושה של 'קרוב לאדמה' בעוד הם שומרים על הקווים והאלמנטים של עיצוב פנים מודרני.

הסיבות לבחור בנו לעיצוב פנים מודרני
הסיבות לבחור בנו לעיצוב פנים מודרני

על מה חשוב להקפיד בפרוייקט עיצוב פנים מודרני?

בכל פרויקט עיצוב פנים מודרני, חשוב להקפיד על פשטות ואיזון כדי ליצור מרחב פנימי אסטתי ומודרני שמשרה אווירה נעימה ומרווחת. העיצוב המודרני מאפשר חיבור לאמנות עכשווית ולפריטים דקורטיביים ומיוחדים, מה שמאפשר ליצור חווית עיצוב ייחודית המותאמת לצרכים והטעם האישי של הלקוח. אנו כמשרד לעיצוב פנים דואגים ללכת יחד, יד ביד לאורך כל התהליך המרגש של עיצוב מודרני.

אודות מירב אוחנה

מירב אוחנה מייסדת הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים MO Design בעלת ניסיון של 20 שנה בעיצוב פנים לבתים מודרניים, עם רזומה מרשים של לקוחות מרוצים והמון חלומות שהגשמנו.

מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים
מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים

שאלות נפוצות על עיצוב בית מודרני

שאלה מעולה אך לצערנו אין תשובה חד משמעית, המחיר של עיצוב פנים מודרני משתנה בהתאם לכל פרוייקט, אנחנו בMO – DESIGN משרד אדריכלות ועיצוב פנים דוגלים במתן מענה אפשרות לכל לקוח ולכל תקציב עיצובי, לאחר פגישת ייעוץ לפני תהליך של עיצוב פנים מודרני נוכל להרכיב את התקציב ותוכנית העבודה ובכך לתת לכם הערכה מדויקת לגבי העלויות בדרך להגשמת החלום לבית מעוצב ויפה בסגנון מודרני.

בסטודיו שלנו יש למעלה מ20 שנות ניסיון באדריכלות ועיצוב פנים לבתים.

הסטודיו שלנו מתמחה באדריכלות ועיצוב פנים  ויש לנו רזומה רחב של בתים שעיצבנו בסגנון מודרני למגוון לקוחותינו.

בקצרה, בגלל הניסיון והמקצועיות שלנו, אנו מכירים את התהליך מא עד ת, יודעים מה נכון ומה חשוב, קשובים ללקוח והולכים ביחד איתנו יד ביד בדרך לבית מעוצב ויפה בכל סגנון שייבחר. 

מה לקוחות חושבים עלינו

דוד ועקנין
2021-05-05
מדובר האדריכלית מקצועית ביותר,הביאה לנו חידושים רבים בתחום והכי חשוב חשיבה יצירתית ושונה מהרגיל ,נעימת הליכות וסבלנית מאוד, בזכותה התהליך בעיצוב הבית היה קל יותר ומהנה,ממליצים מאוד דודו ורינת ועקנין
igal bar-ilan
2020-11-19
מירב המקסימה ליוותה אותנו בשיפוץ של דירה להשכרה. החל מהתכנון כולל בחינה של כמה אפשרויות, דרך בחירת כל הקרמיקות/כלים סניטריים, סיוע בבחירת בעלי מקצוע וליווי העבודה. מירב עשתה זאת על הצד הטוב ביותר. גם מקצועית וגם גמישה ויודעת להתאים את עצמה לציפיות של הלקוח. מעל הכל היא בן אדם נהדר .
maya znati
2020-11-19
מירב תכננה לנו את הבית כאדריכלית עוצבה אותו כמעצבת פנים. עוד מהפגישה הראשונה התחברנו אליה גם ברמה האישית וגם המקצועית לאורך כל הדרך תמיד היתה מקצועית נעימה ויצירתית. גם בעיצוב הפנים לא עזבה אותנו עד שהבית לא היה מושלם!!!!! תודה רבה על הליווי. התמיכה. היצירתיות והמחשבה
Orit Ben-Simon
2020-11-18
מירב נהדרת. קשובה ויצירתית. נמצאת בקשר שוטף עם כל אנשי המקצוע. זמינה בכל זמן לכל שאלה. סבלנית לשינויים וצרכים שעולים בשטח. נדיבה ומאוד נעימת הליכות. מחייכת ושמחה. מומלצת מאוד.
פוסט עיצוב פנים מודרני
פוסט עיצוב פנים מודרני