עיצוב פנים לחנויות

תיק עבודות - עיצוב פנים לחנות

מהו עיצוב פנים לחנויות?

אם אתם בתהליך פתיחת חנות, איזה מרגש זה. טוב, אולי מרגש היא לא המילה היחידה לתיאור חוויה עוצמתית זו. פתיחת חנות חדשה טומנת בחובה את כל קשת הרגשות- שמחה, חשש, פחד והרבה פעמים- כאב ראש. אתם בסך הכול אמנים בתחומכם המעוניינים למכור את היצירה שלכם, את תחום המומחיות שלכם, אך ברגע שרוכשים מבנה/חנות עולות שאלות רבות. בכנות, הרבה מאיתנו חושבים שהם מבינים באסתטיקה וכתוצאה מכך מבינים בעיצוב פנים לחנות, אך צר לנו לבשר שלא כך הדבר. עיצוב פנים חנויות הוא צעד קריטי עבורכם לפתיחת עסק משגשג ומוכר, הרבה יותר מכפי שיכולתם לדמיין. אל תישארו עם זה לבד, פנו עוד היום אל MO– DESIGN משרד אדריכלות ועיצוב פנים שהולך איתכם יד ביד כל הדרך ליצירת חנות עם עיצוב פנים שמותאם במדויק עבורכם. התקשרו: 050-7958889 

עיצוב פנים חנויות – תורה שלמה ורבת פנים

עיצוב פנים לעסק (חנות) טומן בחובו היבטים רבים, הכוללים גם הבנה של מה הייתם מעוניינים לשדר, הבנת המרחב ואף הבנה פסיכולוגית של נפש האדם. בואו נודה באמת, מרבית הדברים שאנו קונים אנחנו לא לגמרי זקוקים להם. אז מה בכל זאת גורם לנו לרכוש אותם? משהו בחוויה בחנות, ייחודיות המוצר, העיצוב של החנות, מידת נגישות הפריטים, המוזיקה שהושמעה כשנכנסתי – כל אלו תורמים לחוויה שלי כלקוח ויכולים להוביל אותי לרכוש מוצר חדש. ההיבט הכי חשוב בתחום עיצוב פנים חנויות ובתי עסק הוא המחשבה שעומדת מאחורי הנגשת המוצרים ללקוח. נקפיד לשאול – האם זו הדרך המיטבית בחלל זה להציג פריטים אותם יצרתי?  כך נוכל להיות במודעות מלאה לחוויית הלקוח בחנות ולא לתת לאף פרט לחמוק מעינינו.

איך לבחור את הסגנון העיצובי של החנות?

רק אתם יודעים את החזון המדויק לחנות שלכם, איך הייתם רוצים שבית העסק שלכם ייראה ומה המטרות. איש מקצוע העוסק בתחום עיצוב פנים לחנויות ומרכזים מסחריים מומחה בהגשמת החזון שתרצו. מומלץ להסתכל מראש ולהבין האם הסגנון של איש המקצוע שבחרתם, תואם את הטעם שלכם. תשאלו את עצמם איזה אווריה תרצו להעניק לחנות שלכם?, זה מאוד משתנה בהתאם לסוג חנות שאותה מעצבים, מכיוון שעיצוב חנויות תכשיטים או עיצוב חנויות מזון או עיצוב חנויות בגדים הוא שונה בתכלית, לכן השאלה איזה סגנון עיצובי ארצה לחנות שלי? היא שאלה חשובה,  מדובר בשאלה לא פשוטה, אך בסופה תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שהחנות שלכם בידיים טובות.

איך לבחור מעצב פנים לחנויות?

בזמן שהשוק רווי בהמון מעצבי פנים לחנויות קשה לבחור מעצב או מעצבת הפנים המומלצים ביותר לעיצוב החנות שלכם, על מנת לבחור את המעצב הטוב ביותר חשוב לשים לכמה פרמטרים:

  • מקצועיות וניסיון – שימו דגש רב לניסיון משרד העיצוב שאותו תבחרו לעיצוב החנות שלכם, בחירה במעצבי חנויות עם ניסיון וידע תעניק לכם שקט נפשי לאורך כל הפרויקט.
  • פרוייקטים בעבר  – על מנת להתרשם לעומק מהאיכות של מעצב הפנים בקשו לראות פרוייקטים אותו ביצע בעבר, (חנויות שהוא עיצב) זה יתן לכם אינדיקציה מעולה אודות האיכות שלו!
  • חיבור וכימיה  – מכירים את ההרגשה הזו שאתם יודעים שאתם עושים את הדבר הנכון? מעולה! כך צריך להרגיש כשאתם יושבים עם מעצב או מעצבת הפנים העתיידים לחנות שלכם, שימו דגש רב על החיבור והאנרגיה שיש בחדר בזמן הייעוץ ובעיקר הקשיבו לתחושת הבטן, היא יודעת מה נכון.
  • תמחור העיצוב  – מחיר הוא פקטור חשוב שרוצים לעצב חנות, מי כמוכם יודעים כמה הוצאות כלולות בדרך להגשמת החלום, לכן בחרו מעצבת או מעצבת פנים לחנויות שהמחירים שלהם יהיו נוחים עבורכם, ובו זמנית תבחרו גם על פי איכות, השילוב בין מחיר מועלה לאיכות עיצובית הוא נוסחת הקסם בעיצוב פנים לחנויות.

זה הרגע

הגיע הזמן להתחיל לשדרג את החנות שלכם ולמקסם מכירות. אנשים קונים תחילה עם העיניים, תנו ללקוחות שלכם את החוויה המושלמת, זאת שתמיד חלמתם עליה. מירב אוחנה מייסדת הסטודיו MO DESIGN, אדריכלית ומעצבת פנים עם למעלה מ20 שנות ניסיון תלווה אותכם בכל שלב בדרך המרגשת. 

למה לבחור בנו לעיצוב חנויות.
למה לבחור בנו לעיצוב חנויות.
אודות מירב אוחנה

MO Design הינו משרד אדריכלים מוביל לתכנון אדריכלי ועיצוב פנים.
המשרד עוסק באדריכלות, עיצוב פנים,בעיצוב חנויות מכירה, עיצוב חנויות קטנות וגדולות כאחד.
המשרד מנוהל על ידי מירב אוחנה מעצבת פנים לחנויות, בוגרת מגמת אדריכלות ועיצוב פנים בבית הספר אסכולה מימד.
מירב חיה ונושמת עיצוב כבר מעל ל-21 שנה, וכך יצרה במו ידיה משרד אדריכלים ומעצבים המלווה באופן אישי ומקצועי את בעלי החנויות, היזמים והיזמיות כל הדרך לעיצוב מוצלח לחנות.
אנו במשרד דוגלים בפונקציונליות מיטבית, תוך התחשבות בצרכי הלקוח, באילוצים ובנתונים הסביבתיים של החנות.

ההתייחסות לחללים החיצוניים והפנימיים כמכלול ליצירת חנות מכירה מרגשת וחד פעמית ברוכים הבאים למעצבת פנים לחנויות עם 21 שנות ניסיון!

אז כשאתם מחפשים עיצוב פנים לחנויות אתם יודעים לאן צריך לפנות.

מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים
מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים

מה היה לנו עד עכשיו?

שאלות נפוצות על עיצוב חנויות

שאלה חשובה מאוד לפני שמתחילים תהליך עיצוב פנים לחנויות.

אך אין תשובה חד משמעית לשאלה זו מכיוון שיש הרבה פרמטרים שמשתנים בעלות העיצוב לחנות, כל חנות היא עולם ומלואו ולכן יהיה לה מחיר שונה.

לאחר פגישת ייעוץ אודות עיצוב פנים לחנות נוכל להעריך כמה יעלה הפרוייקט העיצובי.

ליצרת קשר התקשרו: 050-7958889

התשובה הקצרה היא שזה משתנה בהתאם לא פרויקט.

התשובה הארוכה היא שכל פרויקט של עיצוב חנות טומן בחובו אחריות גדולה ומשאבים חשובים בכדי להפוך את החנות לחד פעמית ומרגשת, הן ללקוחות החנות והן לעובדים שעתידים לעבוד בחנות, לכן חשוב לעשות את התהליך על הצד הטוב ביותר שיש! 

ניתן להעריך שעיצוב פנים לחנויות לוקח בממוצא בין חצי שנה לשנתיים ובחלק מהפרוייקטים גם כמה חודשים בודדים.