עיצוב פנים בוטיק

עיצוב פנים בוטיק

אם שמעתם את המילה בוטיק נזרקת יותר מדי לחלל האוויר בעשר השנים האחרונות, התנחמו בכך שאתם לא היחידים. בוטיק לחם ובוטיק פרחים, בוטיק עוגות ובוטיק בגדים, במקום בו צצים עסקים רבים כל שנה עם שאיפות שיווקיות גבוהות, כל דוכן ובוטקה הופכים לפתע לבוטיק. כשמדובר בעיצוב פנים בוטיק הסיפור הוא קצת שונה.

 

עיצוב פנים בוטיק מותאם לכם

 

המשמעות של עיצוב פנים בוטיק היא עיצוב פנים ייחודי, לא דרך משרד גדול עם אלפי לקוחות שבו לא יודעים את שמך. עיצוב פנים בוטיק מתבצע על ידי פירמות קטנות ובינוניות אשר מצליחות בתחומן אך לא מאבדות את הקשר הבלתי אמצעי עם הלקוחות. סממן נוסף של עיצוב פנים בוטיק הוא סגנון עיצוב הפנים ואיכות העבודה.

 

תהליך עיצוב פנים בוטיק אצל MO DESIGN

 

בתהליך עיצוב פנים בוטיק כמו זה המתבצע עבור לקוחות MO DESIGN העיצוב עבור כל לקוח ולקוחה כמו גם כל דירה ובית נבחר בקפידה. מעצבת הפנים של MO DESIGN רואה בכל נכס כיצירה בפני עצמו, ואין שני בתים זהים או שתי דירות דומות.

עיצוב פנים בוטיק ברמה גבוהה מכתיב בחירה של רהיטים, בדים ואמנות ייחודיים, לא מתוך חנות מפעל או פס ייצור. הבנייה הנקייה של החלל באמצעות אלמנטים של ריצוף וחיפוי תורמת למראה נקי ונעים אשר מדגיש את הווילונות, הריהוט והפריטים העיצוביים הנבחרים אשר משווים לכל דירה ובית אופי משל עצמם המותאם לאופי של בעליהם העתידיים.

 

שירותי עיצוב פנים בוטיק אצל סטודיו MO DESIGN

 

אם אתם מעוניינים בסיוע ושירותי עיצוב פנים בוטיק, או עיצוב יוקרתי לבית שלכם פנו אל סטודיו MO DESIGN בהקדם האפשרי.

השירות הייחודי שהסטודיו מציע מתאים במיוחד ללקוחות אשר רוצים לבטא את אופיים וטעמם הייחודי בנכס אך לא בטוחים כיצד לעשות זאת בצורה שתיראה ייחודית אך לא זולה או עמוסה, ולא מעוניינים לקחת סיכונים ולבזבז זמן בניסוי וטעייה.

תמיד עדיף ליצור קשר ולהתייעץ עם המומחים, וקל למצוא כאלה בסטודיו MO DESIGN.

 

עיצוב בוטיק פרטי יצירת קשר
עיצוב בוטיק פרטי יצירת קשר

כתבה ב "ישראל היום" – לכתבה המלאה – לחצו