אדריכל בתים פרטיים

בואו נדבר אדריכל בתים פרטיים

אחד מהדברים המרגשים ביותר בחיים של בן אדם הוא קניית בית קרקע – החלומות, הבדיקות, ההכנות, התכנון עד לרגע המיוחל של חתימת החוזה, במידה ואתם בשלב זה אנו מברכים אותכם בברכת הצלחה בהתליך ושמחים עבורכם, דבר  ראשון ברוכים הבאים למשרד לאדריכלות בתים פרטיים של מירב אוחנה, אתם בטח מחפשים בגוגל אדריכל או אדריכלית בתים עבור הקרקע שרכשתם, הגעתם למקום הנכון במאמר הזה נעשה לכם סדר בכל הנוגע לאדריכלות בתיים פרטיים מה שאנו ממליצים לכל לקוח ולקוח. קריאה מהנה 🙂

פרוייקטים באדריכלות בתים פרטיים

אדריכל לבית פרטי
אדריכל לבית פרטי
אדריכלות לבתים פרטיים - מירב אוחנה
אדריכלות לבתים פרטיים - מירב אוחנה
אדריכלות לבית פרטי - מירב אוחנה

אדריכלות חוץ לבית פרטי

אדריכלות לבית פרטי מפואר
אדריכלות לבית פרטי מפואר
אדריכלות לבית פרטי עם בריכת שחייה
אדריכלות לבית פרטי עם בריכת שחייה

1.איך בוחרים אדריכל בתים?

הדבר הכי חשוב לפני שנכנסים לתהליך של תכנון אדריכלות עבור הפרויקט שלכם הוא בחירת אדריכל מומלץ ומקצועי עבור הבית שלכם, הבחירה הזו במידה והיא נעשת בהצלחה תחסוך מכם המון כאב ראש ואכזבות בהמשך הדרך, שימו לב רב בבחירת האדריכל לפרויקט שלכם, שימו דגש על מקצועיות, ניסיון עשיר ואיכותי (בקשו לראות תכנון של בתים פרטיים שביצע בעבר), שימו לב לחיבור שיש לכם לאותו אדריכל/משרד אדריכלות – הדבר הזה חשוב ביותר מכיוון שבבחירת אדריכל אתם בעצם בוחרים שותף להצלחה לאורך כל הפרויקט לכן חשוב לבחור בחירה נבונה וחכמה.

2.מה חשוב לזכור בתהליך אדריכלות בית פרטי?

יש מגוון דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון בתכנון בתים פרטיים או במהלך תהליך של אדריכלות לבית פרטי:

  1. זכרו לבוא עם רעיון/כיוון לאדריכל בתים פרטיים – ברגע שיהיה לכם רעיון לתכנון אדריכלי אתם תוכלו לעזור לאדריכל בהגשמת חלומכם.
  2. הגדירו תקציב לפרויקט האדריכלות – הגדרת יעדים ותקציבים עבור הפרויקט שלכם הוא גורם חשוב בהצלחתו, שימו לכם גבול בכמות הכסף אותו תרצו להשקיע בתכנון וביצוע הפרוייקט על ידי אדריכל וכך תוכלו להיות בטוחים שאין לכם הפתעות במהלך הפרוייקט מבחינת תקציב.
  3. זכור להנות מהתהליך – עיצוב ותכנון של בתים פרטיים הוא דבר מאוד מרגש, מורכב ולעיתים עמוס אך זכרו שלרוב אנו נעשה אותו פעם אחת בחיים ולכן חשוב להנות מן התהליך ומן הפרוייקט עד הסוף.

3.איך למדוד את המקצועיות של האדריכל?

בכדי למדוד את המקצועיות של האדריכל אנו צריכים בראש ובראשונה לראות פרוייקטים שביצע בעבר, לקבל חוות דעת אודות המקצועיות שלו ואודות חוות דעת של לקוחות מן העבר על על תכנון אדריכלי ופרוייקטים באדריכלות שביצע עבור אותם לקוחות, ברגע שתקבלו הרבה מידע אודות האדריכל והמקצועיות שלו תוכלו לקבל החלטה נבונה האם להכנס איתו לתהליך של תכנון אדריכלי לבית הפרטי שלכם.

אודות מירב אוחנה

מירב אוחנה היא אדריכלית ומעצבת פנים, מייסדת ובעלת המשרד MO Design – משרד אדריכלים מוביל מסוגו, למירב למעלה מ21 שנות ניסיון בתכנון אדריכלי ובעיצוב ואדרכילות לבתים פרטיים, עם רזומה מרשים של המון בתים פרטיים שעוצבו ותכוננו על ידה.

ברוכים הבאים למשרד שלנו – משרד המתמחה באדריכלות לבית פרטי.

מירב אוחנה מעצבת פנים

ביקורות של לקוחות

דוד ועקנין
2021-05-05
מדובר האדריכלית מקצועית ביותר,הביאה לנו חידושים רבים בתחום והכי חשוב חשיבה יצירתית ושונה מהרגיל ,נעימת הליכות וסבלנית מאוד, בזכותה התהליך בעיצוב הבית היה קל יותר ומהנה,ממליצים מאוד דודו ורינת ועקנין
igal bar-ilan
2020-11-19
מירב המקסימה ליוותה אותנו בשיפוץ של דירה להשכרה. החל מהתכנון כולל בחינה של כמה אפשרויות, דרך בחירת כל הקרמיקות/כלים סניטריים, סיוע בבחירת בעלי מקצוע וליווי העבודה. מירב עשתה זאת על הצד הטוב ביותר. גם מקצועית וגם גמישה ויודעת להתאים את עצמה לציפיות של הלקוח. מעל הכל היא בן אדם נהדר .
maya znati
2020-11-19
מירב תכננה לנו את הבית כאדריכלית עוצבה אותו כמעצבת פנים. עוד מהפגישה הראשונה התחברנו אליה גם ברמה האישית וגם המקצועית לאורך כל הדרך תמיד היתה מקצועית נעימה ויצירתית. גם בעיצוב הפנים לא עזבה אותנו עד שהבית לא היה מושלם!!!!! תודה רבה על הליווי. התמיכה. היצירתיות והמחשבה
Orit Ben-Simon
2020-11-18
מירב נהדרת. קשובה ויצירתית. נמצאת בקשר שוטף עם כל אנשי המקצוע. זמינה בכל זמן לכל שאלה. סבלנית לשינויים וצרכים שעולים בשטח. נדיבה ומאוד נעימת הליכות. מחייכת ושמחה. מומלצת מאוד.

שאלות נפוצות על אדריכל בתים פרטיים

המחיר של אדריכלות לבית פרטי משתנה בהתאם לכל פרויקט אדריכלי, ישנם החולמים גדול וישנם שמעדיפים לחסוך כמה שיותר ולתכנן את הבית בהתאם לתקציב, לכן אין תשובה חד משמעית למחיר עבור שירותי אדריכלות לבית פרטי.

לגמרי! המשרד שלנו מתמחה באדריכלות לבתים פרטיים, אני מספקים תכנון אדריכלי ברמה הגבוה ביותר כיום בשוק תוך התחשבות בתקציב וברצונות הלקוח.