Last Updated on מרץ 21, 2024 by מירב אוחנה

עיצוב דירה מקבלן

זהו, הגיע הרגע, באה השעה וקיבלתם סוף סוף את המפתח המיוחל לדירה שלכם מהקבלן. 3 שנים של תשלום משכנתא ומגורים אצל אמא הביאו אתכם לכאן. מצד שני, הדירה ריקה ולא מזמינה. זאת אומרת, אפשר להיכנס אליה עם שטיח, מיטה וספה לשניים אבל לא לשם כך התכנסו הנה. דירת קבלן היא כחומר ביד היוצר. יש לכם את ההזדמנות לעשות ממנה מטעמים ולעצב אותה כאוות נפשכם. אז מה צריך לדעת על עיצוב דירת מקבלן בנייה? הכל במאמר הבא.

עיצוב דירת קבלן
עיצוב דירת קבלן

בחירת מעצבת פנים לעיצוב דירת קבלן

הצעד הראשון והחשוב ביותר לקראת דירת חלומותיכם. אל תתפשרו ובחרו במעצבת הפנים הנכונה עבורכם וכזו שתקלע בול לטעמכם. דירשו לראות תיק עבודות בטרם תחליטו וזכרו לבטא בפניה את כל תשוקותיכם ולבצע תיאום ציפיות כראוי.

עיצוב לבית בצורה יוקרתית

לא משחק ילדים

להיפך ממה שנהוג לחשוב, עיצוב פנים לדירה חדשה מקבלן היא לא עניין של מה בכך. נכון, כל אחד יכול לתת לקבלן לתכנן עבורוו לקפוץ אל המקס סטוק הקרוב לביתו ולקשט את הדירה החדשה שלו. אבל יש כאן תורה שלמה של התאמות צבעים, חלוקה נכונה של החלל ובעיקר חשיבותם של החומרים והפרקטיקה עומדת על הפרק. לכן, אם אתם עומדים בפני תהליך של עיצוב פנים לדירה חדשה מקבלן, כדאי לכם לשכור את שירותיה של מעצבת פנים לעיצוב דירות קבלן. היא תוכל להתאים את העיצוב לטעמכם האישי, בין אם מדובר בעיצוב סטנדרטי, בוטיק או בעיצוב יוקרתי.

להגשים חלום, אבל שיהיה נוח

יותר מדי זמן חלמת על דירה מעוצבת כראות עינייך ועכשיו החלום מתגשם. לא תמיד הדירה שקיבלנו מהקבלן מסונכרנת עם הפנטזיות שלנו, כל שכן עם הרצון שלנו לדירה, לא רק יפה אלא פרקטית. גם במקרה הזה, מעצבת פנים לדירה חדשה מקבלן תעצב עבורכם את החלל המתאים לעבודה או עיצוב החלל המתאים ביותר לחדר ילדים. בסופו של דבר לא משנה איזה סגנון עיצובי בחרתם, עיצוב פנים בוטיק או עיצוב פנים מודרני, הפרקטיקה משחקת תפקיד חשוב ביותר. מעבר ליופי, בחירת החומרים חשובה גם היא, כמו גם הנוחות שלכם.

עיצוב פנים עם דגש לחוויה יוקרתית

עיצוב דירות קבלן – כדאי לדעת!

דבר ידוע הוא שלפני תחילת הבנייה, הלקוחות מסכמים עם הקבלנים את כל הפרטים הטכניים לרבות חלוקת המבנה. כל דירת קבלן היא אתגר בפני עצמו ותפקידה של מעצבת הפנים הוא לקחת את האתגר הזה בשתי ידיים ולהפוך את הדירה מסתם מבנה שגרים בו – למבנה שכיף לגור בו. כל משפחה זקוקה לתנאים שונים, וכל בן משפחה זקוק לחלל משלו. דירות קבלן לא תמיד עונות על צרכים אלו ותפקידה של מעצבת הפנים הוא לשנות את המצב ולהפוך כל חלל בבית לנעים, נינוח וכזה המותאם לכל המשפחה יחד ולכל בן משפחה בנפרד.

ארכיטקטים - מירב אוחנה

מעצבת פנים לדירת קבלן – המפקחת שלכם בשטח!

חברים, בואו. עם כל הכבוד, אתם לא אלו שצריכים להיות בשטח ולפקח על עבודתו של הקבלן. כשליחה ישירה שלכם, מעצבת הפנים תפקידה לא מסתכם רק בעיצוב ובחירת החומרים הנכונים, אלא גם לפקח על עבודתו של הקבלן בזמן הבנייה ולוודא שהכל מתנהל לפי התוכניות. היא אשת המקצוע שתתלווה אל הפועלים, תוודא שכל שקע חשמל נמצא במקומו ושהמרצפת תונח בדיוק במקום שהתכוונתם אליו. שכירת שירותי מעצבת פנים כרוכה מן הסתם בתשלום, כאשר מחירי השירות משתנים בין המעצבים השונים. מנעד שירותי המעצבת נע החל מתכנון ואספקת סקיצות, דרך ליווי צמוד בבחירת הצבעים והחומרים, בחירת גופי תאורה, מטבח ועד לגיוס קבלן לביצוע העבודה. המחירים נעים בין 20,000 ש"ח ועשויים להגיע ל-40,000 ₪ ואף יותר, תלוי בניסיונו המקצועי של המעצב.

עומדים לפני שיפוץ דירה ומתים לעצב אותה כמו בחלומות? התקשרו עכשיו – 050-7958889

עיצוב פנים על ידי מעצבי פנים מומלצים

שאלות ותשובות

 למה צריך מעצבת פנים?

אפשר בהחלט לנסות ולעצב לבד את הדירה שלכם. אבל אם אין לכם ניסיון בעיצוב פנים, כדאי להשאיר זאת למקצוענים. מעצבת פנים מנוסה תדע לחלק את חלל הדירה באופן אופטימלי ותדע לבחור את החומרים הנכונים והפרקטיים ביותר עבורכם.

מה השכר הסטנדרטי למעצבת פנים?

שוק עיצוב הפנים מגוון באנשי מקצוע וכך גם המחירים. המנעד נע בין 15,000 ₪ ועשוי להגיע עד ל-40,000 ₪, תלוי במעצב ובשירותים אותם הוא מספק.

 מה כולל תהליך עיצוב פנים?

תהליך עיצוב הפנים כולל לרבות תכנון חלל הדירה, סקיצות, תהליך ליווי בבחירת חומרים וצבעים, תכנון פרקטי של המטבח וחדר האמבטיה. לאחר שיפוץ הדירה, מעצבי פנים מספקים שירות הום סטיילינג משלים.

אהבתם את המאמר - שתפו עם חברים