עיצוב חללים מסחריים

מהו עיצוב חללים מסחריים?

עיצוב חללים מסחריים הוא בראש ובראשונה תהליך עיצובי, אך הוא שונה בתכלית מעיצוב פנים של בית. השוני העיקרי נובע מכך שכדי לעצב מרכזים מסחריים עלינו להבין בנפש האדם ובשיווק ולדעת- מה מוכר יותר? אם בעבר, חנויות ובתי עסק היו פשוט מקומות לממכר, כיום לא מדובר בכך. כל חנות ובית עסק היום מציע חוויה ללקוח. עליכם להבין מה תרצו לתת ללקוחות שלכם, איזה סוג חוויה הם יעברו מהרגע שיפתחו את דלת החנות ולדאוג לעיצוב מותאם. ברור שעבור תהליך כזה תידרשו לעזרה של אנשי מקצוע מומחים בתחום, MO – DESIGN  משרד  אדריכלות ועיצוב פנים, הבית המקצועי שלכם ליצירת בתי עסק מסחריים משגשגים ורווחיים!

עיצוב חללים מסחריים - דגשים

כשאנו ניגשים לתחום עיצוב חללים מסחריים חשוב לבצע תהליך מחשבתי תחילה ולהבין מה היינו רוצים להעניק ללקוחות שלנו, מעבר לרכישה עצמה. כשאנו מעצבים חלל מסחרי דוגמת חנות או בית, משמעות הדבר היא אחריות על פרויקט רחב היקף הכולל תיאומים בין גורמים רבים. בדיוק לשם כך כדאי למצוא מומחה הייחודי לתחום זה, שיידע להחזיק את הפרויקט הזה על הכתפיים שלו ולתאם בין כלל הגורמים הנוגעים בדבר. מעבר למחשבה על הלקוח, חשוב לחשוב גם על עצמנו ועל הגדלת המכירות. עיצוב נכון הוא המפתח ליצירת בתי עסק משגשגים בעלי אווירה ייחודית.

ההיתרונות של עיצוב חללים מסחריים

הבחירה להעסיק איש מקצוע המתמחה בתחום עיצוב חללים מסחריים היא בדיוק הבחירה שיכולה לדייק את מרכז הקניות המתוכנן ולהפוך אותה מבינוני למצוין! תשומת הלב לפרטים הגדולים והקטנים כאחד, עין עיצובית מקצועית והבנה בסגנונות העיצוב השונים יכולה לשדרג את בית העסק שלכם ולהפוך אותו לאטרקטיבי במיוחד. עיצוב החלל הוא כמו כרטיס הכניסה, לכן לא היינו מתפשרים על היבט זה.

 

המשרד שלנו

MO – DESIGN  משרד אדריכלות ועיצוב פנים מהבולטים בתחום העיצוב העסקי! פנו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ עבור עיצוב חלל מסחרי. יחד נוכל לבנות תוכנית משותפת הכוללת פירוט מדויק אודות תהליך העבודה, כולל לוחות זמנים ודרישות התקציב המותאמות לכם. אל תתפשרו על פחות מהכי טוב עבור העסק שלכם.

תיק עבודות - עיצוב חללים מסחריים

עיצוב מאפיות מירב אוחנה
עיצוב מאפיות מירב אוחנה
עיצוב פנים למאפיות והפעם למאפיית הכוהנים
עיצוב פנים למאפיות והפעם למאפיית הכוהנים
עיצוב מאפיית זנאתי
עיצוב מאפיית זנאתי
עיצוב מאפיות למאפיית שיבולי התקווה
עיצוב מאפיות למאפיית שיבולי התקווה

עיצוב פנים מסחרי

היום  כל בית עסק בין אם מדובר בחנות בגדים, תכשיטים, חנות לציוד טיולים או בכלל בית קפה- מנסים להעניק חוויה מרגשת ללקוח. שלם העולה על סכום חלקיו, נדמה כי מהווה אג'נדה עיצובית כוללת בכל רחבי ישראל. החוויה ללקוח משתנה ממקום למקום בהתאם לאופי ולאווירה. מחקרים מראים כי לאווירה במקום ולעיצוב יש חשיבות קריטית בביצוע הרכישה, בשגשוג של בית העסק וברצון הלקוחות לחזור ולקנות שוב. עיצוב פנים מסחרי זו אומנות המבינה את לב ליבו של נפש האדם מכיוון שהיא עונה על השאלה- מה מוכר? אם תרצו להגדיל את המכירות שלכם הכירו את MO – DESIGN  משרד אדריכלות ועיצוב פנים מהוותיקים בישראל בתחום עיצוב פנים עסקים. מאחורינו ניסיון של שנים ביצירת עסקים משגשגים, ואין שום סיבה שלא נוכל לעזור לכם למקסם רווחים.

יתרונות של עיצוב פנים מסחרי

תהליך עיצוב פנים מסחרי ינסה לענות יחד איתכם על השאלה- מי קהל היעד של בית העסק? אתם המומחים הכי גדולים בעסק שלכם ויודעים את מי הייתם מעוניינים למשוך. האם מדובר במקום צעיר וטרנדי? האם מדובר בחלל לכל המשפחה? האם זה מותאם יותר לבנות, או לבנים, לגיל ההתבגרות או לאנשים מבוגרים? שאלות רבות ושונות עלינו לשאול את עצמנו אודות לקוחותינו היקרים, כדי שנוכל למקסם רווחים בחנות ולמשוך את קהל היעד הנכון עבורכם. ברגע שנבין יחד עם צוות המומחים שלנו את קהל היעד שלכם נוכל להתאים יחד את השפה העיצובית. אין ספק כי עדיף לעשות חשיבה משותפת זו עם אנשי מקצוע שיודעים כיצד להגשים את החזון המסחרי שלכם.

שפה עיצובית לעיצוב מסחרי

לכל חלל עיצוב משלו, לרוב בעל קו אחיד. יש המון חנויות בגדים, ובכל זאת כל אחת שונה מהשנייה באווירה שהיא מייצרת ללקוח. יש מגוון מאפיות, מסעדות ודוכני רחוב- ועדיין, כל אחד מאיתנו בוחר כאינדיבידואל איזה מהם מועדף עלינו, זאת מכיוון שכל אחד מהם משרה אווירה שונה עלינו בתור לקוחות. כמנהלי העסק עליכם להתחבר למקום הזה בעצמכם ולשאול את עצמכם מה הייתם רוצים שהעסק שלכם ישדר? איזה מן מקום זה הולך להיות? גם כאן, קיום של תהליך בניית שפה זו עם איש מקצוע הוא קריטי בחשיבותו.

אני מוכן לחלום

MO – DESIGN  משרד אדריכלות ועיצוב פנים מהוותיקים והמומלצים בישראל מזמין אותך עוד היום. איתנו תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שאתם צועדים בבטחה עוד שלב ועוד שלב בדרך ליצירת עיצוב פנים לחלל מסחרי שיביא לעסק משגשג ומצליח ומעוצב. צוות המומחים שלנו רק מחכה להתחיל לעבוד על העסק שלכם ולברוא יחד עולם חדש עבור לקוחותיכם.

שאלות נפוצות על עיצוב חללים מסחריים

המחיר של עיצוב מסחרי הוא דבר שמשתנה בהתאם לכל פרוייקט ועסק, אנו בMO – DESIGN משרד אדריכלות ועיצוב פנים דוגלים במתן מענה לכל לקוח ולכל תקציב עיצובי, לאחר פגישת ייעוץ נוכל להרכיב עבורכם את התקציב ותוכנית העבודה הטובה והמדוייקת ביותר עבורכם בדרך להגשמת החלום לחלל מסחרי מעוצב בסטדנרט גבוה.

שאלה מעולה! יש לנו למעלה מ20 שנות ניסיון בעיצוב חללים מסחריים

בסטודיו שלנו לעיצוב פנים ואדריכלות יש רזומה רחב של עיצוב חללים מסחריים.

אנו מתמחים במגוון רחב של סוגי עיצוב פנים לעסקים,  הבולטים ביותר שלנו הם:

1. עיצוב מסעדות ובתי קפה.

2. עיצוב פנים לחנויות.

3. עיצוב משרדים.

4. עיצוב מאפיות.

מה לקוחות חושבים עלינו

דוד ועקנין
2021-05-05
מדובר האדריכלית מקצועית ביותר,הביאה לנו חידושים רבים בתחום והכי חשוב חשיבה יצירתית ושונה מהרגיל ,נעימת הליכות וסבלנית מאוד, בזכותה התהליך בעיצוב הבית היה קל יותר ומהנה,ממליצים מאוד דודו ורינת ועקנין
igal bar-ilan
2020-11-19
מירב המקסימה ליוותה אותנו בשיפוץ של דירה להשכרה. החל מהתכנון כולל בחינה של כמה אפשרויות, דרך בחירת כל הקרמיקות/כלים סניטריים, סיוע בבחירת בעלי מקצוע וליווי העבודה. מירב עשתה זאת על הצד הטוב ביותר. גם מקצועית וגם גמישה ויודעת להתאים את עצמה לציפיות של הלקוח. מעל הכל היא בן אדם נהדר .
maya znati
2020-11-19
מירב תכננה לנו את הבית כאדריכלית עוצבה אותו כמעצבת פנים. עוד מהפגישה הראשונה התחברנו אליה גם ברמה האישית וגם המקצועית לאורך כל הדרך תמיד היתה מקצועית נעימה ויצירתית. גם בעיצוב הפנים לא עזבה אותנו עד שהבית לא היה מושלם!!!!! תודה רבה על הליווי. התמיכה. היצירתיות והמחשבה
Orit Ben-Simon
2020-11-18
מירב נהדרת. קשובה ויצירתית. נמצאת בקשר שוטף עם כל אנשי המקצוע. זמינה בכל זמן לכל שאלה. סבלנית לשינויים וצרכים שעולים בשטח. נדיבה ומאוד נעימת הליכות. מחייכת ושמחה. מומלצת מאוד.