עיצוב משרדים

עיצוב פנים למשרד

עיצוב משרדים ממלא אותנו בהתרגשות כל פעם מחדש . כמו בכל תהליך של עיצוב פנים לעסקים משמח אותנו בכל פעם להכיר עסק מחדש , את בעלי העסק והלקוחות העתידיים. לפני כל תהליך עבודה אנו לומדים את הצרכים הבסיסיים, את סוג הלקוחות העתידיים, ומעצבים חלל נותן שירות באווירה מותאמת לכל משרד. 
עם יצירת הפרוגרמה הראשונית אנו מתחילים בתכנון החלל בניית החלל בתלת מימד מתחילת הסקיצה הראשונה ועד יצירת הדמיה ראליסטית. 
לאחר אישור סופי של הלקוח אנו נותנים מפרט של תכניות לבעלי המקצוע השונים לבניית האלמנטים השונים. אנו דואגים לתקצוב הפרויקט ולהתאים את העיצוב לתקציב. 
להיות באתר בביקורים שותפים לקבלת התוצאה הסופית במיטבה.  

פוסט עיצוב משרדים
פוסט עיצוב משרדים

למה עיצוב פנים חשוב למשרדים

המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם, אתם מקיימים בו המון פגישות, מניעים פרוייקטים ומגשימים חלומות לכן החשיבות לאווירה נעימה, מעוצבת ואיכותית היא גדולה, זו הסיבה שהמון משרדים פונים למשרדי עיצוב פנים במטרה להתחיל תהליך של עיצוב פנים למשרדים, ההבנת החשיבות של משרד נעים ונוח עבור העבודים והלקוחות לשם הצלחתו נעשת ידועה יותר ויותר בשנים האחרונות, זו הסיבה למה אנו רואים המון משרדים המתעניינים בתהליך עיצוב עבור משרדם.

אבל מה חשוב לזכור לפני שמתחילים תהליך של עיצוב פנים למשרד?

עיצוב פנים למשרדים
עיצוב פנים למשרדים

הדברים שחשוב לזכור בעיצוב משרדים

  • בחירת מעצבת פנים – לפני התהחלת התהליך של עיצוב משרדים חשוב לבחור איש מקצוע מומלץ לצורך ביצוע התהליך העיצובי עבור המשרד שלכם, בבחירת איש מקצוע נכון עבור עיצוב המשרד תוכלו להבטיח את הצלחתכם ולהיות בטוחים ורגועים שפרוייקט העיצוב עבור המשרד יעבור בהצלחה.
  • תכנון עיצובי עבור המשרד – לפני שיוצאים להתליך חשוב לבחור את הכיוון העיצובי, האווירה והסגנון שאותו תרצו עבור המשרד שלכם, שתדעו מה היא המטרה יהיה לכם קל ופשוט להגשים אותה, לכן חשוב מאוד לבחור את הסגנון העיצובי עבור המשרד שלכם (זה יעזור גם למעצבת או מעצב הפנים להגשים את המטרה עבורכם)
  • תקציב עיצובי – חשוב לדעת מה התקציב אותו תרצו להשקיע עבור עיצוב המשרד שלכם, ברגע שתדעו כמה תרצו להשקיע עבור עיצוב הפרוייקט שלכם איש המקצוע יוכל לתת הערכה כללית עבור הפרוייקט.
  • זמן – המשפט המפורסם "זמן שווה כסף" תקף גם כאן, לפני תהליך עיצובי בין אם זה עיצוב משרדים קטנים, עיצוב משרדי הייטק או עיצוב משרדים באופן כללי חשוב מאוד להגדיר את "זמן הפרוייקט" מכיוון שבכל יום שהמשרד לא בפעילות הוא מפסיד כסף לכן חשוב למהר ובו זמנית לעשות זאת במקצועיות ובדגש רב!
  • בחירת הרהיטים – הריהטים והציוד המשרדי הם חלק בלתי נפרד בתהליך עיצוב פנים למשרדים לכו חשוב לשים דגש על הפרטים הגדולים והקטנים ביותר אנו כמשרד עיצוב פנים למשרדים שמים דגש על הכל! גם על הפרטים הקטנים והגדולים ביותר, זו הסיבה שיש לנו המון לקוחות מרוצים.
  • הקשבה ללב – הדבר החשוב ביותר הוא להקשיב ללב ולתחושה הפנימית, אתם ורק אתם יודעים את הסיפור הטוב ביותר מאוחרי העסק והמשרד שלכם, לכן חשוב להקשיב לתחושה הפנימית בתהליך העיצוב, מתוך נסיון של עיצוב המון משרדים זה אחד מן הדברים שקובעים את הצלחת הפרוייקט.

עיצוב משרדים קטנים

בשנים האחרונות בעקבות הקורנה והתקדמות הטכנולוגיה יש ביקוש מאוד גדול לעיצוב משרדים קטנים, בין אם מדובר בעיצוב משרד ביתי או עיצוב משרד קטנים אבל מה חשוב לזכור בתהליך תכנון ועיצוב משרדים?

כמשרד עיצוב פנים שנותן שירות עבור עיצוב משרדים אנו מעצבים גם משרדים קטנים בדרך האיכותית ביותר – בעיצוב משרדים בעלי שטח מוגבל חשוב מאוד לזכור כמה דברים:

  • ניצול המרחב – כשאנו מדברים על עיצוב משרד קטן יש לשים דגש על ניצול אופטימלי של המרחב במטרה למקסם את העיצוב עבורו.
  • תקציב מוגבל – לא מעט מהפעמים שבהם אנו צריכים לעצב משרדים קטנים אנו נתקלים בקושי מבחינת התקציב העיצוב לכן יש שים דגש גדול על התקציב במטרה למקסם אותו ולא לחרוג ממנו.
  • בחירת איש מקצוע איכותי  – בתהליך עיצוב פנים למשרדים קטנים חשוב לבחור במעצבי פנים למשרדים שיש להם ניסיון בתחום ויודעים איך לעצב נכון משרד קטן.

תיק עבודות - עיצוב משרדים

עיצוב פנים למשרדים
עיצוב פנים למשרדים
עיצוב משרד מתכת שדי
עיצוב משרד מתכת שדי

ביקורות על עיצוב המשרדים שלנו

דוד ועקנין
2021-05-05
מדובר האדריכלית מקצועית ביותר,הביאה לנו חידושים רבים בתחום והכי חשוב חשיבה יצירתית ושונה מהרגיל ,נעימת הליכות וסבלנית מאוד, בזכותה התהליך בעיצוב הבית היה קל יותר ומהנה,ממליצים מאוד דודו ורינת ועקנין
igal bar-ilan
2020-11-19
מירב המקסימה ליוותה אותנו בשיפוץ של דירה להשכרה. החל מהתכנון כולל בחינה של כמה אפשרויות, דרך בחירת כל הקרמיקות/כלים סניטריים, סיוע בבחירת בעלי מקצוע וליווי העבודה. מירב עשתה זאת על הצד הטוב ביותר. גם מקצועית וגם גמישה ויודעת להתאים את עצמה לציפיות של הלקוח. מעל הכל היא בן אדם נהדר .
maya znati
2020-11-19
מירב תכננה לנו את הבית כאדריכלית עוצבה אותו כמעצבת פנים. עוד מהפגישה הראשונה התחברנו אליה גם ברמה האישית וגם המקצועית לאורך כל הדרך תמיד היתה מקצועית נעימה ויצירתית. גם בעיצוב הפנים לא עזבה אותנו עד שהבית לא היה מושלם!!!!! תודה רבה על הליווי. התמיכה. היצירתיות והמחשבה
Orit Ben-Simon
2020-11-18
מירב נהדרת. קשובה ויצירתית. נמצאת בקשר שוטף עם כל אנשי המקצוע. זמינה בכל זמן לכל שאלה. סבלנית לשינויים וצרכים שעולים בשטח. נדיבה ומאוד נעימת הליכות. מחייכת ושמחה. מומלצת מאוד.

למה לקחת אותנו לעיצוב פנים למשרד?

21 שנות ניסון

במשרד שלנו MO Design בניצוחה של מירב אוחנה יש מעל 21 שנות ניסיון בעיצוב פנים למשרדים ובהגשמת חלומות.

עיצוב פנים אישי

אנו יודעים לדייק את הקו העיצוב של המשרד בהתאם לאישיות והרצונות המדוייקים לכל לקוח, כל שכל  עיצוב פנים למשרד הופך לייחודי וחד פעמי.

יחס אישי

במשרד שלנו אנו דוגלים על יחס חם ואישי לאורך כל התהליך של עיצוב פנים משרדים, אנו כאן בשבילכם ולמענכם במטרה להגשים לכם את החלום – משרד שמעוצב בצורה אידיאלית.

מקצעיות ועין חדה

במשרד MO Design בניצוחה של מירב אוחנה – אדריכלית ומעצבנת פנים, חרטנו על דגלנו איכות ללא פשרות ומקצעיות אין סופית.

אודות


המשרד מנוהל על ידי מירב אוחנה, בוגרת מגמת אדריכלות ועיצוב פנים בבית הספר אסכולה מימד.
מירב אוחנה אדריכלית ומעצבת פנים חיה ונושמת עיצוב כבר מעל ל-20 שנה, וכך יצרה במו ידיה משרד עיצוב פנים של מעצבי פנים המלווה באופן אישי ומקצועי את הפרוייקט מתחילת התהליך ועד סופו.
אנו במשרד דוגלים בפונקציונליות מיטבית, תוך התחשבות בצרכים של הלקוח, באילוצים ובנתונים הסביבתיים.

ההתייחסות לחללים החיצוניים והפנימיים כמכלול יוצרת מראה הרמוני, אחיד ומשתלב. 

ברוכים הבאים למעצבת פנים שחייה ונושמת עיצוב משרדים.

מירב אוחנה מעצבת פנים
מירב אוחנה מעצבת פנים

שאלות נפוצות על עיצוב משרדים

המחיר עבור עיצוב משרד משתנה בגלל המון פרמטרים ולכן אין תשובה חד משמעית, זה תלוי בגדול המשרד, בתמחור של משרד עיצוב הפנים וכמות ההשקעה אותה ירצו בעלי המשרד להשקיע עבור עיצוב המשרד שלהם, לכן אין תשובה חד משמעית עבור עיצוב משרדים.

בבחירת מעצבת או מעצבת פנים למשרד שלכם שחשוב לבדוק לפני בחירת איש המקצוע:

1.הניסיון של איש המקצוע בעיצוב משרדים.

2.פרוייקטים שביצע בעבר.

3.העלות עבור שירות העיצוב.

 

לאחר שתבדקו את כל הפרמטרים הללו תוכלו לבחור בהצלחה את איש המקצוע עבור עיצוב המשרד שלכם.

תהליך העבודה על עיצוב פנים למשרד הוא תהליך צמוד ואישי עם בעלי המשרד, החל משלב התכנון, העבודה בשטח ועד התוצאה הסופית.

אנחנו לא מתקדמים בכל שלב בפרויקט עד לקבלת אישור מן הלקוח.

הזמן של עיצוב, תכנון וביצוע של פרויקט עיצוב פנים למשרד משתנה מאוד, לכן אין תשובה חדש משמעית לשאלה – כל משרד הוא שונה בגודלו ובהיקף הפרוייקט.

יש לנו למעלה מ21 שנות ניסיון, והדבר שהכי מרגש אותו בתהליך עיצוב פנים משרד זה הידיעה שכל משרד הוא עולם ומלואו, עם קווים חדשים, עם דרך ייחודית – וכל פעם אנו יותר ויותר מתרגשים מהתהליך.