ההרמוניה בין עיצוב פנים לאדריכלות חשוב לעיצוב מוצלח שישאיר את האנשים פעורי פה

 

יש כאלה שסבורים כי עיצוב פנים במרכז הוא מנת חלקם של עשירים בלבד. גישה זו, אינה  כורח המציאות היות ועיצוב וניצול נכון של החללים, הוא זה שיקבע לעיצוב פנים מוצלח, שיקנה אווירה ותחושה של נוחות, כך שיהיה לנו נוח לעבוד, לישון, לארח ולבצע מטלות יום יומיות בחללים שיהיו נוחים, נגישים ומרווחים. אם אינכם יודעים מה השינוי שרצוי לכם בבית או מה בדיוק יש לשנות אם בבית שלכם או אם במשרד, יש להתייעץ עם מעצב\ת פנים, אשר יוכל לבצע הדמיה במחשב, כך שיהיה לכם מושג כיצד תיראה התוצאה הסופית של הבית או המשרד שלכם.

 

גם מבחינת ספקי החומרים, מעצב הפנים נמצא בקשר עם ספקים כגון אלמנטים עיצוביים, ריהוט, ווילונות, פרקטים, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ועוד. מעצבי פנים מובילים, לוקחים מבנה נתון כגון בית או משרד, והופך את החללים השונים לנוחים ומעוצבים יותר. השינוי הינו מהותי, ומתאים הן לטעם האישי שלכם והן לאורח החיים או אופי העבודה. מעצבי פנים מוכשרים, יכולים לראות, כיצד יש לתכנן מחדש את סדר הרהיטים בחללים השונים, כך שניתן יהיה לנצל טוב יותר את השטח. במילים אחרות - העיצוב אינו נעשה למטרת חזות בלבד, כי אם לפונקציונאליות.

 

עיצוב פנים במרכז לעיצוב מרשים ונוח במיוחד

ישנם מעצבי פנים אשר למדו גם את מקצוע האדריכלות, כך שהם יכולים לשלב ביניהם וישנם מעצבי פנים המתמחים עם עיצוב משרדים אשר דורש מומחיות והתמקצעות בתחום זה. בשלב הראשון, מעצב הפנים ישאל מה המטרה של המשרד, מה התכנית שאתם מייעדים לו, האם נערכות פגישות במשרד? או שאולי המשרד אינו מהסוג שמקבל לקוחות והפגישות נערכות במקום אחר? על פי התשובה, המעצב ידע מה השטח אשר עומד לרשותו ומה הוא יכול לעצב אתו.

 

השלב השני יהיה  השאלה הבאה: "כמה אנשים יעבדו במשרד ועל פיו, אפשר יהיה כבר להכין את תכנית העיצוב של המשרד. אותו הדבר גם לגבי עיצוב פנים לעסקים כך שהעיקרון הוא אותו עיקרון , רק שונה  מעט באופי העיצוב. תהליכי עיצוב הפנים עבור בתי עסק שונים, מחייבים את מעצב הפנים, להתמקד באופי של בית העסק, ההתנהלות, התפעול וצרכיהם של העובדים, התכנון של עמדות המכירה, הקבלה ועוד.

 

מעצבי פנים המתמחים בעיצוב של חנויות

כמעצבת פנים מוכרת, אני תמיד טוענת, כי עיצוב חנויות חייב להתבצע כמה פעמים בשנה. היות וכל בעל עסק, חייב לרענן את התצוגה שלו, לשנות את חזית החנות בהתאם לתכיפות הביקורים של לקוחותיו. יש לתת תחושה ללקוחות, כי אכן יש טעם לגשת ולבדוק מה חדש בחנות שלך? קחו דוגמא את ביתי לי שהיא אחת מחנויות לעיצוב הבית המוכרות בישראל ובעלת רשת מסועפת של סניפים. למעשה בביתי לי התצוגה במבואות הכניסה לחנות, משתנה באופן תדיר ולכן, יוצרת תחושה, שיש טעם להיכנס ולבדוק מה חדש בחנות.

 

אחד הטיפים האהובים עליי בעיצוב החנויות, הינו יצירת מסלול הליכה, אשר יכסה את כל השטח של החנות, מה שייצר נקודת פוקוס אטרקטיבית באמצעות המוצרים השונים. יש לדאוג לתאורה בולטת. לרוב טריק עיצובי זה, תאים לחנויות כל בון גדולות, אך ניתן יהיה למזער אותו גם לחנויות הקטנות. בגלל שהלקוחות "קונים באמצעות העיניים", יש לדעת ליצור תאורה מתאימה כאשר התאורה עצמה תגרום לנו לבד לתשומת לב למוצרים עצמם, מען הכוונה שמושכת לנו את העין. את כל הכללים הללו, מעצבי פנים מנוסים כבר יודעים ומשתמשים הרב בטיפ הזה.

 

סטודיו מעצבי פנים מוביל בדרום שמעצב עבורכם הכול

אם אתם בעלי משרד, עסק או בית באזור הדרום, תוכלו למצוא משרד מעצבי פנים בדרום שיעצב עבורכם חללים מדהימים באמצעות שימוש עם חומרי גלם טבעיים. שמי מירב אוחנה, ואת הסטודיו לעיצוב פנים ואדריכלות Modesign פתחתי בבאר שבע לאחר שסיימתי את לימודי בביה"ס אסכולה מימד. אני" חיה עיצוב" כבר 15 שנה ומלווה כל פרויקט מתחילתו ועד סופו. בסטודיו אני ושאר המעצבים והאדריכלים, דוגלים בפונקציונאליות הטובה ביותר, תוך התחשבות מוחלטת בצרכי הלקוח, בנתוני הסביבה ובאילוצים השונים.

 

אני מתמחה בהתייחסות לחללים החיצוניים והפנימיים ותוך כדי כך, יוצרת חלל הרמוני, אשר משלב חדשנות, מקוריות ואני מעניקה פתרונות יצירתיים לצרכי הלקוח.